energiochhumörsvängningar.se

mja, jag har typ inte orkat haft på datorn på två dagar, gud vad skönt ;D har bara vart i stallet och ridit mina pånys, igår var mirrimurr super duper duktig, har kämpat som fan med honom senaste veckorna, började ju rida honom ordentligt för typ 4-5 veckor sen typ, red i ridhuset med amanda, jätte bra kombi, ingen av oss direkt pratar med varandra, bara med pållarna, gud vad jag uppskattar ridhus just nu, går inte att rida ordentligt med alla bromsar vi har är, är säkert 10 ggr dubbelt än v-ås. iaf gick mirr så bra, jobba i alla gångarter, vilket jag inte förstod hur han orkade med just nu med tanke på att inte har den orken direkt. men blir så glad iaf. vi har en lokal dressyrtävlingen hemma den typ 6 sep, hade tänkte vara med på den, men det beror ju på när jag och ida sticker, för ja, vi tänker åka utomlands och sola, supa, sola,supa, kolla runt lite, sola och supa ;D härligt härligt, så kmr nog missa den som dt ser ut nu.. men men, dt kmr fler, och får väl åka iväg och tävla med han direkt annars ;D. men jag missar iaf inte min födelsedag, då jävlar, taggad som fan. bara 51  dagar kvar nu, wihoo. just ja, tufflan var totalt galen idag, kommit in i värsta pms perioden som tydligen ska hålla på resten av hennes liv, tror hon har en tumör i huvudet elr nåt. så nu ska jag fasiken både longera, rida och ut och gå varje dag om jag hinner och orkar.... energiochhumörsvängningar.se typ. menmen, nu har jag inge direkt mer att skriva här, skriver väl imorgon om jag orkar sätta på datorn ;D förresten, jag var duktig och bakade idag ;D ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu