hoppsanhejsan.

jhaaha, nu sitter jag visst här igen i en av mina högt dyrkade rosa morgonrockar. alla som känner mig vet att jag aldrig skulle kunna klara mig utan dom :) morgonrock is tha shit ;D
så blev dt som vanligt, helt stopp i skallen. visste massa jag skulle skriva, men inte nu tydligen.
så sitter och spelar fia med knuff nu, precis som dt är världens bästa sak för att komma på nåt snaidigt att skriva! ;D men har iaf sovit väääääldigt länge idag, mkt skönt. gick upp och åt vid ett och sov vidare till fyra. myspys. vart hos min pussponny också, som var super duktig. vi red till gropen och bada för första gången, massa mys att leka i vattnet tyckte hon! ;D nej, nu måste jag verkligen gå och äta, ciaaoooo

Kommentarer
Postat av: ida

belive me, jag läser varje dag :D keep it up!

2009-05-15 @ 11:19:06
URL: http://iidasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu