twilight.

åhh, nu har jag tittat klart på twilight. den var ju bara hur jäkla bra som helst. tycker alla borde se den. även om böckerna är bra mkt bättre, men ändå. jag är iaf total förälskad i den, och bara måste köpa den. länge sen jag tycker någon film var så här bra, tycker ju inte direkt om att kolla på filmer, men ja, dt går inte att beskriva i ord iaf. men nu är iaf hela lägenheten helt upplyst, så inte lika läskigt nu. men sitter ändå kvar här nu och förbereder mig för att gå ut i köket ;P men får la ta tag och göra dt nu, för sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på madagaskar 2. i like to move it move ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu