gingerbread

imorgon börjar jag med cambrigde. för nu känns dt som jag prövat dt mesta, men inget har funkat. och vad jag hört av dom som använt cambrigde så har dt funkat väldigt bra. så nu är dt min tur. kommer köra 2 veckors ren kur, vilket betyder att jag enbart kmr äta cambrigde soppor tre ggr om dagen. måste dricka minst 3-4 liter vatten också. får som tur är dricka kaffe, dock bara rent. men så länge jag får mitt kaffe är jag ju nöjd. dock måste jag kompensera upp varje kopp kaffe med två koppar vatten. vilket blir väldigt mkt för min del då jag brukar dra i min ca 4-6 koppar per dag. men dt löser sig. lär sitta fast i en vattenflaska. sen kmr man in i nästa kur, då man får äta ett mål mat enligt en av deras modeller. men jag kommer antagligen under dom 2 sista veckorna börja trappa upp med mer mat och sedan sluta. vilket dom flesta gör. blir mest som en ordentlig reningskur med viktminskning.
så idag har jag rent ut sagt ätit utav bara helvete, och kmr fortsätta i en timme till. haha. nej, men har bara ätit riktigt god mat och unnat mig massa saker jag annars inte brukar äta. så kmr ha min sista dag den 11 dec. sicken tur för mig alltså, för då kmr jag ida till vässan, och jag med för den delen. och så ska vi gå ut och ta en öl elr två och bara snacka skit. mysigt för oss.

förresten, hemmagjorda pepparkakor elr köpta?
själv föredrar jag att äta degen man kan köpa, och sedan köpa pepparkakor.
och nu är dt så att dt är iaf fem stycken som läser min blogg varje dag,
så ni lär ju kommentera och svara nu tycker jag.

funderar på att börja lägga in bilder varje dag. aja, vi får la se hur dt blir med den saken,
ska iaf börja lägga in bilder lite då och då. lite roligare iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida

DEGEN! :D

ses snart darling

2009-11-13 @ 11:48:32
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: maggan

ska hålla tummarna för dig :DDD

2009-11-13 @ 18:26:11
URL: http://zixtens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu