happy halloween suckers.

ge mig ett jobb, ge mig en lägenhet. typ nu tack. fast finns ju inga, elr några, men typ inga. kanske ska flytta till gbg som ida tycker, fördelar ; stor stad, nya människor, ida såklart och bo nära min älskling, sen om dt finns jobb där har jag ingen aning om riktigt men. lär väl åka ner snart, hälsa på och pussa på både ida och ludde. <3


trevlig helg iaf, fredagen var i vässan, förfest med lisa, sara och emma. trevligt, skulle ut sen, men pallade inte,
så jag åkte hem till mormor och myste istället. lördagen skulle jag bara ta dt lungt, men så vart dt icke.
förfesta lite hos angelin, fast jag och angelin satt mest i köket och snackade massa skit och var smått irriterade på folk. sen gick vi iaf upp till sportbaren. dt gick ju faktiskt att vara där, haha. sen en sväng ner till sarajevo också. haha, dt var ju lite annurlunda människor, men vad ska jag säga, dt är ju kungsör?! sen fortsatte dt med en jävla massa tjafs om både dt en och andra, folk som försökte typ helst bryta sig in hos angelin. gick väl hem vid 5 tiden. full och glad. sen visade sig att kim och hans kompis satt utanför mig och degade, så in och hämta ebba och sen skulle vi tydligen gå på långpromenad, huh, mitt i natten/morgonen. men dt var trevligt iaf. fick lite mer insideinformation om kungsör. haha, när jag äntligen kom hem var dt bara att kasta av sig kläderna och på med morgonrocken, göra nudlar och mysa med kissemissen. mådde sisdär när min mor väckte mig 11, efter mindre än fyra timmars sömn, trodde jag skulle avlida. men har man häst så har man, så bara upp och hoppa och ut till stallet. har kommit fram till att tuff blivit vildhäst. total galen i hagen, höet skulle tydligen attackera henne, och jag var väl en mördare elr nåt. ibland förstår jag mig inte på henne, tur för henne att hon är söt.

idag var jag iaf duktig och gick upp typ 10, för jag skulle iväg på nåt basinfo på af, skulle ta minst två timmar stod dt, men hade väl jävla tur för tog bara en halvtimme. tycker dt är så onödigt att dom slösar pengar på sånna saker, typ, vet ni vad våran hemsida heter och hur man söker jobb?! nej, jag är under 30 så jag är totalt inkometent. tack.

nu sitter jag här och funderar om jag skall läsa igenom alla bloggar jag följer och sen in på face en sista gång för ikväll, är ju faktiskt rätt trött, så känns som en riktigt bra idé.

nattinattinattinatti

Kommentarer
Postat av: Ida<3

flytta hit :D

2009-11-03 @ 16:50:58
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu