keep it up.

sitter här med min shake. tog vanilj idag igen, bara för dt var så god. haha, kunde inte låta bli. ska pröva cappuchinon imorgon bitti istället. men dt går fortfarande bra, vaknade dock med världens migrän. ville inte ta någon tablett först, men efter att ha legat i sängen 2½ timme tog jag mig upp och gjorde dt. fått nya migräntabletter nu så. dom funkade som tur var. tror iaf dt kan ha lite att göra med omställningen för kroppen. har också gått och frusit och svettas om vart annat hela dagen. men får la hoppas att jag kmr in i dt så kallade euforiska tillståndet man skulle få.

idag åkte jag och marie ut till tuff tillsamans som sagt. tuff var väl relativt duktig för att vara tuff måste jag säga.
var väl värst i början när hon måste sett monster i skogen och ville vända hela tiden. men vi fortsatta och gick en sväng. sen på hemvägen vart hon mkt lugnare och slappnade iaf av lite. sen travade marie sträckan från stallet till may-lise fram och tillbaka. då var hon super duktig, småbråkade bara en gång. man blir så glad och stolt på henne bara hon gör minsta lilla bra sak. och så jävla förbannad och galen när hon ibland går in för att bara bara bråka.
ska åka ut imorgon tillsamans också, då måste jag dock gå upp tidigt. haha, jag som inte är van. men är nog bra att gå upp lite tidigare ibland. får man nåt gjort under dagen också. så tänkte snart gå och lägga mig, fast dt finns absolut ingenting att titta på tv. så får la slänga in någon gammal film man inte sett på länge.

tjollahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu