come back to me.



varför tänker jag på dig flera ggr per dag? vill bara ha tillbaka dig. du var den första och den bästa.
sötaste lilla hästen, dt skulle ju alltid vara vi. skulle kunna skriva hur mkt som helst om dig.
alla våra stunder, alla gånger du fanns där för mig, du ställde alltid upp och lyssnade bättre än
någon annan. underbara häst, jag lovar. jag ska göra allt som står i min makt för att få dig tillbaka,
i dt avseendet spelar inte någonting nån roll. du ska bli min <3


nu kmr jag göra mellanrum på min text, bara för jessicas skull, haha.


the best of the best, the legend eller THE KING som han gärna kallar sig själv, haha.
Johan kallar dom flesta av oss andra honom. han ville jag skulle skriva om honom
bara för jag hade lite idétorka, så vet inte vad jag ska skriva om han heller,
så detta får fasiken räcka :)


löslongerade hästen idag igen, ibland lär hon sig minsann saker fort. tycker dt är så skönt
att inte behöva linan, utan att hon får jobba lite mer fritt. sen att hon skriker rätt ut så
fort man smackar på henne är ju en annan sak, och att hon ibland får tokspel och inte
vet vad hon gör. hon höll på att helt plötsligt springa rakt in i mig, tror inte hon tänker
så mkt, utan bara gör vad som faller henne i smaken.


var hemma hos marie idag och tittade på lilla söta Theo.
han var så liten, så ville inte hålla i han än, han kan ju faktiskt gå sönder.
jag vill också ha en sån där liten, men då ska den inte växa.
bara vara liten och söt <3


nej, nu ska jag tjillevippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu