don't do this to me.

nu har ida fixat till min blogg ;D thanks raring<3 ska bara försöka ta en ny bild på mig så, annars är dt kanon!

jaha, helgen då, hmm. i fredags kmr jag inte ihåg vad jag gjorde, men var iaf bara hemma.
sen på lördagen som var jag hos angelin som flyttat hit till kungsör. så fick träffa lite nytt folk, riktigt trevligt faktiskt. drog vidare sen, men dt var dött, kom hem typ 04.00-04.30, så lyckad kväll. alla kungsörare är faktiskt inte konstiga. haha.

imorgon kmr hovis, sen måste jag duscha hästen, skulle gjort dt för flera dagar sen. men hon har bara dummat sig så orkar inte då. ibland blir jag verkligen trött på henne, när hon bara bråkar och bråkar, förstår inte vad som försigår i hennes huvud. ibland är hon verkligen super duktig, sen kmr bakslag. som dt känns nu är dt bara bakslag. vill inte ens börja med nåt nytt, för känns som dt kmr komma bakslag och jag vet inte om jag orkar.
vill bara rida en normal häst några ggr och få tillbaka lusten och orken. jag tror dt skulle räcka, gjort dt förut. men finns ju inga normala hästar häromkring. men dt måste ordna sig på nåt vis, det bara måste.

jag är förresten fortfarande förbannad, vissa vet varför, andra inte. och jag orkar inte vara förbannad, jag orkar bara inte. och varför ska jag få skit för saker jag inte gjort?! varför är dt alltid så? denna jävla känsla har tagit upp alldeles för stor del av mitt liv, och jag ska fixa dt, jag bara ska, och dt är snarast.

måste förresten hitta någon som kan ta min katt, för jag har blivit super allergisk, kan inte vara nära honom. har stora utslag i hela ansiktet och över hela bröstet. fick också en allergisk reaktion i lördags, och är ganska säker att dt var pga han. inte okej alltså, jag tycker ju verkligen om honom. men bara att inse att dt inte går, inatt ska jag pröva att sova i vardagsrummet och se om jag reagerar mindre, och isåfall är jag iaf 100% säker på att dt är katten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu