jag har så ont, så ont.

blogg är segt, hemsidan är seg, dt är segt att komma ihåg att skriva, dt är segt att komma på vad man ska skriva. jag tycker helt enkelt inte om blogg. men nu sitter jag här ändå, och ska försöka komma igång ändå.

men min helg var iaf, ehm udda kan vi nog ta och kalla den. både onsdag och torsdag funderade jag på att inte åka in, då dt kändes som helgen inte skulle urarta sig nå vidare. tänka sig att jag hade rätt. orkar inte ens dra upp hela helgen, men ordet skit sammanfattar den rätt bra.

är sur, sur på helgen, sur på en hel del folk. fan vad jag är trött på folk som förvränger allt vad man säger.
tänker fan sluta berätta allt som jag anser vara privat. eftersom tydligen inte kan hålla dt.

är hemma nu och dt är skönt. vet inte ens om jag vill flytta tillbaka till v-ås, vet att jag sagt dt många ggr förut.
men är kanske därför vi fortfarande inte flyttat, har snart bott här i ett år. vet inte vart jag vill bo, har alltid sagt
att mitt hem är i v-ås, men börjar fundera och tror inte dt är så. v-ås är en stor stad sägs dt, men så är inte läget,
dt är en liten stad med alldeles för mkt skitsnack om allt och alla. alla känner alla.

måste också bara säga att jag är så jävla trött på folk som inte tar hand om sina djur, hur kan man missköta
sitt djur på ett sånt sätt? jag förstår bara inte.

tänker avsluta detta inlägg med, min häst har blivit lurvig, dt är vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu