hospital.

mmhhmm, nu sitter jag här på lasarettet och väntar på min mat. mamma är snäll och åkte och handla. så jag sitter här alldeles ensam, för ida har ju svikit mig och flyttat till gbg. inte bra, hon som alltid brukade hålla mig sällskap här. men som tur är så ska jag inte vara här så länge till, senast 14 säger jag bara. annars blir jag tokig, idag kunde jag ju visserligen ta med mig datorn som tur var ;D men filippa och emilia kmr kanske förbi en sväng också, då går ju tiden lite fortare, jätte länge sen jag träffade filippa ju. myspys.

Kommentarer
Postat av: ida<3

ååh jag saknar att göra sig sällskap på sjukhuset. få varma mackor och grejer 8-) <3

2009-10-29 @ 17:03:15
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu