pay back time baby.

tuff är lite hemlig av sig, lite lurig också. hon fick ju nå slags kolik elr liknande, inte ens strömsholm visste ju vad dt var. fast dt var ju typ 2 månader sen, och hon har ju mått finemang sen dess. sen idag när jag kom ut för att hon skulle få bada lilla hästen, hon är så smutsig. då var hon iaf jätte jätte varm överallt och jätte slö, tuff är inte den som står och sover i gången direkt. hon ska alltid vara med och se vad man gör, hon har inte växt upp sen.
sen hade hon jätte ont i magen och feber, lilla hästen. men gick med henne ett tag och sen började iaf feber gå ner. åkte så småningom hem, och sen vid nio åkte maries karl ut och kollade till så hon verkade normal.
men jag blir ändå orolig att dt ska hända nåt inatt när ingen är där. för dt var ju nästan så hon gjorde sist, när dt vart lungt i stallet vart hon sjuk igen. men nu ska vi inte tro dt värsta. hon kmr vara så pigg och glad imorgon när jag hämtar henne för en dusch som hon faktiskt tycker är jätte mysigt.

är förresten fortfarande väldigt sur på flera, mer på vissa.
jag säger bara en sak, pay back time för allt. kmr göra allt jag kan för att jävlas lika mkt med dig som du gjort med mig. och eftersom jag kan vara rätt iskall sådär, så blir dt nog rätt bra.

jag kunde iaf inte åka in till v-ås varken igår elr idag som jag skulle gjort, hade tandläkaren och husläkaren igår och skulle fått min behandling idag. men nej, jag fick ju såklart feber i måndas natt och nu har jag skit ont i halsen och hostar massa. usch. så nu ska jag nog gå och lägga mig och dricka té elr nåt. och ha förståelse för mitt inlägg om jag skrivit lite konstigt, orkar inte läsa igenom dt och har tittat på tv hela tiden. hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu