hills.

tänka sig vad folk vart intresserad av mitt liv helt plötsligt. så intresserade att man måste gå och kolla 17 ggr per dag om jag skrivit nåt nytt. tycker nästan dt är lite roligt faktiskt. och egentligen ingen idé att någon läser här längre. med tanke på att jag kmr inte skriva nåt direkt speciellt här längre. eftersom mitt liv är som sagt bara mitt. och jag gör vad jag vill med dt. behöver inte ha folk som läser saker här och sedan går och irriterar sig på dt. för min riktiga vänner träffar jag elr pratar i telen med. är ju lite mer personligt så.

men ska iaf snart ut till stallet & fixa. är hästledig från tufflan men har börjat tagit hand om en annan häst lite nu också. härligt med lite variation. dock vette tusan om dt blir nå ridning idag när vi har detta härliga väder.

sen mot kvällen blir dt antagligen en sväng till köping och fixa lite.


kändes som dt blev ett lite snurrig inlägg idag, men så blir dt ibland.
btw, så hatar jag skaparen av :PPpp:PPp på fb. uscha.



Kommentarer
Postat av: jenny

ja är en av dom som är inne rätt ofta.. sorry

2010-04-21 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu