leave.

tänkte bara berätta att jag har medicin för typ 60000 i kylskåpet för tillfället. deni. haha. känner mig nästan rik. haha.
snart ska vi försöka byta däck på bilen också. suck, aldrig mer låta verkstäder sätta på dom med maskin. men lånade ett stålrör så går antagligen bättre nu med lite bättre häveffekt. och ja, jag byter faktiskt däck, gjorde dt förra året på opeln. jag är faktiskt riktigt duktig på dt. sen ska jag rida med marie ikväll. ska rida arab. myspys säger jag bara.
men nu ska jag börja göra någon nytta här. tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu