red lights.

dags att byta blogg elr lösenordskydda kanske. trött på att folk tar åt sig av saker när dom inte vet vem dt är menat till, kanske inte menat till någon. utan bara mina tankar&funderingar. tröttsamt! trodde jag hade rättigheten att få skriva precis vad jag vill i min blogg. trodde sverige hade yttrandefrihet. tydligen inte. skit samma i dt. får ta och tänka över hur jag ska göra ett tag nu. har iofs tänkt ett tag på dt. men känner lite att folk som inte har bättre för sig än att sitta och ta åt sig av vad andra skriver inte ska få vinna. då får väl alla dom hitta på andra saker att roa sig med. så som sagt, tiden får utvisa hur jag gör.

tufflan gick iaf som en klocka idag. elr ja, lite bråk i början måste man ju alltid ha såklart. hon har inte vart trevlig alls 2 senaste dagarna. och igår tyckte jag dt kändes som hon var sne i ryggen. men kände inget idag. tror dt kan ha och göra lite med att hon känts lite stelare i vänster varv. så vart mkt vänster "jobb" med henne idag. skönt att man kan rida i paddocken igen. hon behövde verkligen en rejäl genomkörare. kändes iaf skit jävla bra idag. filmade lite, och såg faktiskt inte så jäkla illa ut. dock i slutet där hon hade börjat tröttna rätt rejält på mig och tyckte att nu hade hon ju vart duktig jäääääätttteeeeeee länge. haha. hon är iaf världens sötaste självgodaste prinsessa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu