come out, come out, wherever you are!

vilka är ni 1-3 personer som tittar på min blogg varje dag fast jag inte skriver? antagligen är ni iaf personer med STORA förhoppningar om att jag ska börja skriva igen. och finns en viss ida som tjatar på mig var och varannan dag att börja skriva igen. men vad ska jag skriva om? haha. man har ju knappt nå liv här i kungsör så mina dagar går i samma spår i princip jämt. visserligen kanske jag slår på stort på helgerna ;) haha. men ska faktiskt försöka ta dt lite lungt nu ett tag. går fasiken för mkt pengar att sitta och åka fram&tillbaka till vässan. men på tal om vässan, elr egentligen gbg. så kmr en viss ida till mig imorgon. jag är typ super happy. har inte träffat henne sen 11 september om vi ska vara exakta. fan dt är ju typ 5 månader. helt jävla sjukt! med tanke på att en vanlig dag för oss förut var; ida kom hem till mig runt lunch, vi käkade, sen stallet. fixade&red tillsammans. sen åkte vi hem till var och en. duschade, käkade. sen ringde vi varandra och pratade i sisådär 2 timmar. om inte ida sov hos mig, vilket hon annars iaf gjorde i princip varje helg. helt absurt. men dt bästa med allt är ju att vi hållit kontakten på topp även om vi inte träffats på länge. dt är äkta jävla vänskap. 3 år nu, och många fler ska dt fasiken bli. min bästa älskade raring ida melinda brander gustafsson. <3

här snackar vi gammalt kort. nästan så jag dör, men nej, vi är söta darling&raring <3

Kommentarer
Postat av: Ida

åh du är så söt, sockerpullan haha! Och herregud vad många inlägg, är stolt över dig. Som att jag vore din mamma. Tänk vad mycket man missar utan internet. Ringer dig senare! Love u <3

2010-02-11 @ 19:19:57
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu