happy valentine

ah, precis. idag var dt alla hjärtans dag igen. tänk att den dagen kmr varje år och jag knappt reagerar? kan dock bero på att jag tycker dt är en överskattad dag. jag menar, om man nu ska fira kärleken osv. ska man bara göra dt en dag av 365? själv tycker jag man borde fira dt lika mkt varje dag. för man vet aldrig när livet kmr ta slut.

idag har jag iaf bara haft en vanlig slappar söndag. igår var iofs ännu värre med tanke på att jag sov hela dagen..
vaknade och förflyttade mig den extremt långa vägen till soffan. och la mig och kolla på babe. jag bara älskar den där lilla söta grisen. sen vart dt stallet som vanligt. allt gick rätt segt där med. hade bestämt att jag skulle göra massa där ute. men blev bara dt nödvändigaste. tur att tufflan inte dör av en vilodag. värre var dt med ludde som verkligen inte kunde stå en dag. köpte med mig en pizza på vägen hem. den satt redigt fint även om jag inte ens fick i mig halva. sen har jag fortsatt lega här i soffan och degat. pratade också en bra stund med min älskade bästa vän ida. har ju inte kunnat prata på hela helgen så. jag har iaf bestämt att dom får ta och flytta tillbaka snarast. mitt liv vill inte riktigt funka ordentligt utan henne här.

imorgon ska jag upp tidigt. suck, inte riktigt min grej dt där. ska ha morgonen och lunchen i stallet. fast kan iofs vara rätt mysigt. så lungt och skönt på morgonen. ska försöka ta mig ut på vallen och låta tufflan springa av sig ordentligt. sen ska jag faktiskt försöka ta lite nya kort om vädret är på min sida. tar ju i princip aldrig kort längre.

har börjat fundera lite om jag kanske ska vara med på en liten tävling med tufflan. att tävla är ju dock inte min starka sida med tanke på mina nerver. men känner att man kanske måste pröva nån gång iaf. får se hur dt blir. har ju ett tag på mig att tänka. ska nog iaf upp och köpa en månads ridhuskort imorgon. är inte så mkt för ridhus. för rida dressyr kan man faktiskt göra ute på ett fält elr i paddocken. har aldrig vart mkt för ridhus. kan nog också bero på att jag aldrig direkt haft nära tillgång till dt. men känner dock nu att jag måste lära tuff att ridhus inte är så farliga ifall dt blir så att vi ska vara med på tävlingen.

allt känns lite skumt just nu. mitt huvud mår verkligen super bra. men min kropp dessvärre precis tvärtimot. får väl se på tisdag om dt kan vara så att dt är vad jag tror dt är. dock hoppas jag verkligen inte på dt. så håll tummarna för mig på tisdag. men nu ska jag hoppa i sängen så jag kmr upp imorgon.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: ida

åh :) i love u best friend <3

2010-02-15 @ 17:22:37
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu