i been looking for freedom.

vilken härlig lördag jag hade alltså. först vart dt ju stallet som vanligt. fast, jag åkte upp dit kl 8, riktigt duktig. och fast dt var typ snöstorm?! så red jag curt, men marie och jenny. vart inte så långt. men trevligt ändå. tuff gick visserligen helst i curts bak så hon slapp snö i ögonen. men curt var lika glad för dt. tror dom blivit lite kära, dom delar ju tillochmed mat genom gallret så. kmr säkert gå typ super bra när vi ska pröva släppa ihop dom. måste bara tillägga, om jag inte sagt dt förut. att curt är sjukt lika ludde. inte i ridningen, men iaf i hantering och utseende.
detta är tyvärr bästa bilden jag har på honom. men ofta inte ganska lik iaf? ;D

sen så kom jag ju iaf hem i skaplig tid för en gångs skull, så jag bara degade typ halva dagen. vid sju vart dt dax för en dusch och lite fix. sen kom angelin hit, hon hann typ in, sen skulle vi gå igen. haha. mamma var iaf snäll och skjutsa oss ner till motorgårn. sen hade iaf jag och angelin riktigt jävla trevligt. och vi dansade som satan. jag börjar fan lära mig att dt kan vara lite roligt. haha. vart iaf en super lyckad kväll, var hemma runt tretiden. men när dom släppte av mig vid min gård fick jag dock en smärre chock. dt var snö upp till rumpan på mig. helt jävla sjukt. alltså, jag fattar verkligen inte att detta är sant. vi bor ju i sverige och inte antarktis. jag börjar faktiskt bli lite rädd. jorden kmr gå under, helt klart. och dt är snart, elr dt beror väl på vad man menar med snart. men ändå, man vet ju faktiskt aldrig.
slänger upp en bild på mig och sötan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu