i do it for you honey, only you.

rent ut sagt, fan vad duktig jag är. haha, har inte slutat skriva än. visst, jag skriver inte 3-4 ggr om dagen, och inte ens varje dag. men endå. lite creeds till mig!

justja, nu kom jag på vad jag egentligen skulle skriva. först och främst att jag för tillfället vrål hatar tre ord, men endå skriver och säger dom typ hela tiden?! dt är iaf btw, creeds och cravings. blir typ halvt tokgalen när jag ser andra skriva dt i sina bloggar osv, och har ingen aning varför. speciellt eftersom jag själv skriver och säger orden titt som tätt. hmmm....7 ( och där kom min sjua igen, som kmr typ JÄMT när jag skriver på msn och ska trycka på enter, orkar inte riktigt bry mig om den längre heller )

idag gjorde jag iaf två små tjejer riktigt lyckliga! dom fick följa med till stallet och rida. tänk hur ett litet barns ansiktet kan lysa upp och göra hela ens dag?! dom vart så jäkla glada alltså! dom fick stå och borsta bra länge, och dt bara sken om dom båda två. sen fick dom rida, och ingen av dom var ett dugg rädda. ska då tillägga att dom bara är 4 och 5 år. och dom har ridit kanske max 4 ggr i sitt liv, bara på typ "prova-på-ridning". sen tillråga på allt, vågar båda trava själva. ja, visserligen sprang jag brevid så tuff skulle trava överhuvudtaget. men dom ville inte ha någon som höll i varken dom elr tuff. så jäkla söta ungar alltså. tur att tuff är så snäll med barn, hon skulle aldrig göra ett barn illa. även om dt ibland verkar som hon inte har någon koll alls, så märkte man idag att hon faktiskt har dt. dt skulle en viss person sett, skulle vart väldigt skönt att visa att hon är världens snällaste. sen red jag litegrann också, mest för hon skulle få springa av sig lite, hon vart ju ganska piggelin på slutet så tyckte dt var lika bra. och hon var så duktig då också. blir mäkta stolt över henne varje dag hon gör framsteg. sen var småtjejerna mer intresserade av bullarna än att borsta igen, haha. sen vart dom helt plötsligt riktigt tysta, dom vart så trötta att dom nästan höll på att somna stående. så jäkla söta säger jag bara!

nu blir dt iaf snart att hoppa i säng och glo på tv. är en viss grå sak som väntat på mig ett tag nu. han har dock sovit typ hela kvällen, fast iofs fick han ju världens jäkla busryck innan idag. helt jävla galen ibland alltså. tur att han är söt och har gjort några tappra försök att gå på både datorn och mig. så han tycker nog som sagt att jag också ska sova.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu