i thought love was black or white...

gud vad jag älskar när jag börjat skriva och sen fuckar hela skiten upp sig och allt försvinner. hhhmmppth.
nu är iaf ida i gbg igen. vilket vi inte gillar. men hade iaf super duper trevligt med henne. alltid lika mysigt att vara med min bästa vän. vi åt gott sen vart dt chips osv och slutade med att vi tittade på nile city som jag aldrig gillat, fast nu helt plötsligt var dt riktigt roligt. kan dt kanske bero på att jag var något övertrött?! sen på lördagen åkte ida igen ;( buhu. sen vart dt iaf stallet som vanligt. red ut på fältet med lillpånyn, efter många extremt många diskussioner och ett humör som började tryta så gick hon iaf framåt istället för bakåt. gick riktigt bra säkert en halvtimme. men så fort jag ställde "krav" (t.ex vända åt andra hållet) så börjdes dt igen. men idag gav jag fan inte upp, och tillslut efter ett par resningar, grymtningar (nåt hon gör när hon blir arg, och typ tror att jag ska bli rädd?!)  och hopp åt alla håll & kanter så vart dt lungt. nästan för lungt en stund kändes dt som. blir ju nästan orolig när hon blir sån. men känns ju sjukt underbart att dt börjar gå och rätt håll, kämpat i över ett år för detta. blir iaf jäkligt glad på henne. lördagen fortsatte sedan med att ligga på soffan och halvsova. hade så svinigt ont i magen hela dagen, så lite creeds till mig att jag red endå. idag vart dt också stallet, såklart! fast lillan fick vila. tycker hon gjort sig förtjänt av dt med tanke på att hon vart duktig hela veckan. sen brummade vi i väg till lilla valskog för att lämna tillbaka en film till cicci och company. trevligt att prata lite med, var ju ett bra tag sen så. sen vart dt la soffan idag igen. rätt skönt. tycker man kan få slappa lite när dt är helg. iaf, men tanke på att jag tog en vit helg! ojoj, länge sen nu alltså. snart är dt väl kanske dock dags att börja stänga av här och röra sig till sängen. hoppas katten joinar så jag får lite sällskap.
förresten så har jag vart på riktigt bra humör flera dagar, och jag känner mig riktigt jävla happy. dt ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu