it's like ten thousand spoons, when all you need is a knife.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. sitter hemma på en fredag, herrgud säger jag bara. elr visst, jag var hemma förra fredagen också, fast då var ida här. och hon har lix en litenliten bebis i magen och inte kan ut och festa elr så.
men nu sitter jag här, dt är helt sjukt faktiskt. dt kliar i både fingrar och tår. min kropp vill göra nåt, finns dock inte så mkt att göra här i kungsör, världens ände. och alla i vässan var tråkiga idag. buhu. fast kanske är nyttig för mig att sitta hemma en fredag?! inte för jag tror dt men man vet ju aldrig.

är förresten lite så här små irriterad igen. blir bara så irriterad på vissa människor, inga namn kmr nämnas.
men folk som bor med sina killar, och killarna försörjer dom helt och hållet. sen vågar inte tjejen säga ifrån till nåt. dom gör precis som killen säger vad dt än gäller, för annars hotar killarna med att göra slut. men förihelvete, gå ut ur den där jävla dörren och se vad som händer?! gör dom slut anser jag att dt kanske var lika bra? jag menar annars lever man ju bara i ett riktigt destruktivt förhållande. och hur mkt tär inte dt på en själv? sjukt jävla mkt, och lika jävla mkt på ens vänner. för som vän vet man faktiskt inte riktigt hur mkt man orkar höra om dt hela tiden. jag är inte sån, man ska ge&ta i alla sorts förhållanden, även i vänskaps förhållande. för annars håller dt inte. men om en person tjatar mkt om samma sak hela tiden tär dt på en som kompis också. behöver inte handla om dt jag nyss skrev om. har flera vänner som lever i dessa destruktiva förhållande. och dom flesta av dom vännernas killar kmr jag verkligen inte överens med. dom & jag verkligen hatar varandra. elr egentligen är väl saken att dom har svårt för att jag är ganska rättfram och säger precis vad jag tycker och tänker, spelar absolut ingen roll vad dt handlar om. hoppar ingen tar åt sig, för som sagt inga namn nämda så.

alla tjejer.
stå upp och säg i från all skit nu förfan. måste väl vara dags snart? vi lever ju i en mansdominerad värld. är dt så dt ska vara? nej, jämställdhet röstar jag starkt för. måste blir förändring nu på den saken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu