seahorse

jaha. vad ska jag skriva här då? har inte skrivit på ett par dagar för jag har verkligen inte haft tid för dt. har inte ens haft på datorn på iaf 2 dagar kanske? haha. skulle iaf lagt in lite bilder idag. men har inte orkat fört över till datorn. så får bli imorgon. var iaf i vässan typ heeela dagen igår. åkte vid halv tio, och hemma vid halv tio typ. så en tolvtimmars vart dt. allt bara strulade ut. jag säger bara dt, jag hatar västmanlands länsting. allt massa jävla strul. sen jag som hetsar upp mig för ingenting, verkligen super bra kombo. fick iaf min behandling osv, fick dock öka dosen rätt rejält. men nu mår jag ju bra så peppa, peppa ta i trä. har varken tid elr ork att vara sjuk. så efter många timmar på sjukan som förstörde hela dagen. så åkte vi iaf och köpte en tv till mormor. hon fick minsann en platt tv men inte jag?! jag säger ju bara dt, vad lever jag i för värld?! haha. fick mig iaf en semla när vi kom tillbaka till mormor. tur för henne säger jag bara.

sen idag ville jag verkligen sova ut ordentligt. men inte fick jag dt heller. tio så börjar katten hoppa, skrika och fara runt som en jävla tok. lite bra var dt kanske, men bara lite. eftersom jag hann titta på våra bästa år. hah, som tur är behöver man ju typ bara titta en gång i veckan för att hänga med. sen vart dt köping och fixa & dona lite. sen ut till lillhästen. red ut en kortis med malins lillasyster linn. vart barbacka och bara "åka" häst. hon var riktigt duktig hela vägen. gick lungt och jobbade på bra. 5 min hemifrån på åkern började hon dock trippa och gud vet vad. men okej, dt är mkt älgar där. fast sen jävlar, är ca 50 m från stallet när helvetet bryter loss. från ingenstans hoppar curt rätt ut i ca 1m hög snö, trodde han skulle bryta benen. tufflan börjar trippa som hon aldrig gjort förut. linn fortsatte mot stallet. men nej, vi skulle tydligen inte gå hem. stod på ställde och hoppade verkade tydligen som en bättre idag. sen trippa i sidled och vara helt jävla uppstressad. dock när hon började resa sig, ( en väldigt ful ovana hon har) så hoppade jag faktiskt av. har som sagt inte tid att vara sjuk. gick upp med henne dit dt verkade vara farligt. men nej, då var dt ju lugna gatan helt plötsligt. ibland förstår jag mig verkligen inte på denna häst. för hon är ju normalt sätt aldrig rädd för nåt! andra hästar kan skita på sig och hon typ; oj, hände dt nåt. kändes skit skumt. får väl se hur hon verkar imorgon. kanske bara fånerier pga att jag mått för dåligt för att orka rida. hon är ju väldigt testig av sig så.

jaha, vart en långt inlägg fast "jag inte hade en aning om vad jag skulle skriva om". som vanligt då. är inte mkt för att skriva 17 korta inlägg per dag. utan hellre ett långt då & då. alla är vi ju olika.


Jaga efter kärlek och den flyr för dig.

Undfly kärleken och den skall förfölja dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu