think, think, think

jag blir så jävla irriterad på hästfolk alltså! vem fan lämnar en häst själv i hagen?! man gör bara inte dt, och dt har vi bestämt flera ggr. och man gör verkligen inte dt när man vet att hästen i fråga blir stressad och bara springer. jätte kul att komma ut och se en helt hysterisk häst. blir ännu mer förbannad när jag ser att ALLA är i stallet och ingen har brytt sig ett jävla dugg. tar in hästen och hon är totalt jävla dyngsur. jätte kul verkligen. mem justja, dt är klart, dt är ju inte deras häst. och hon är ingen tävlingsmaskin. så då spelar dt ju tydligen ingen roll. men nu vet man ju iaf vilken stil vi kör i stallet. från och med nu kmr jag bara bry mig om tuff. visst om man är arg på ägarna ska man inte ta ut dt på hästarna. men orkar inte bry mig, eftersom ingen bryr sig om tuff. åh, kan inte beskrivamed ord hur jävla arg jag är. får väl se hur dt blir nästa vecka när bonden är borta, skulle dela på alla pass då, men nej, självklart ska vi ta fler pass än dom. och nej, jag tänker bara inte göra dt! punkt slut. rätt ska vara rätt. och passar inte dt för dom kan ju alla sköta sitt, för inga problem för oss. men dt kmr vara problem för dom. men men, vi får la se imorgon om dt tar hus i helvetet elr inte....

vintern -10
sommaren -09 vintern -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu