justice, thanks.

västmanlands sjukvård kan fan dra käpprättåthelvete! visst, vi ska vara så jävla glada att vi har gratis sjukvård osv. fast gratis är den faktiskt bara tills man är 19 elr vad dt är. och ja, dt finns alltid dom som har dt mkt värre. men kan dom lära sig sköta sina jobb kanske?! bara dt skulle ju underlätta ganska enormt. och lite trevliga kan dom väl iaf vara? jag menar, att dom är arroganta och otrevliga gör ju inte saken bättre. sen får man inte ens prata klart, utan dom måste avbryta precis hela tiden. gah, jag blir så trött alltså. för senaste månaden har jag ringt x antal ggr om olika saker. men får man någon hjälp? nja, knappt. men dt kanske är så, man måste kanske vara i princip död innan man får hjälp. ja, det återstår att se om någon ringer upp mig senare idag. vilket dom iaf sa. hmmm.
nej, nu ska vi väl vara positiva. hosthost.

tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu