deep down.

jag är lite happy. kunde rida idag. bara en liten sväng på vägarna. men spelar ingen roll. haha. dock red jag med sadel. gud vad konstigt dt kändes. har inte ridit med sadel på jätte länge ju. pånyn var iaf duktig. dock som jag trodde ganska överladdad. men dt gör inte ett dugg så länge hon lyssnar. hon gick tillochmed förbi grannstallet utan någon som helst protest. hon har nämligen haft någon idé att där är dt typ suuupppeerr farligt att gå förbi. monster överallt tydligen. vilket är så jäkla konstigt då vi rider där i princip dagligen. så kanske äntligen har gått in att dt inte är nå farligt alls där. hur skönt som helst var dt iaf. tror hon tyckte dt också. hon såg så nöjd och belåten ut när vi kommit tillbaka. dock var jag enligt hennes åsikt väldigt seg. då hon tydligen höll på att dööö var hunger. stackars tufflan. haha.

sen kom jenny hit. trevligt som vanligt. haha. snacka skit & åt lite äppelpaj. tänk vad länge en paj kan räcka ibland.
kanske ska åka ner till ullared med dom den 9 april. hoppas, hoppas, hoppas. tänk vad mkt saker man kan köpa där.

ibland undrar jag verkligen vad vissa människor tänker med. nu var dt vart en del drös dom senaste dagarna som inte verkar tänka med ett jävla dugg. dt är ju nästintill skrämmande.

nej, nu är dt väl dags att röra sig till sängen kanske. är ju iofs hästledig imorgon. så inget direkt att gå upp till. haha. men ska väl åka in till köping och handla lite god mat tills på lördag. ska bli riktigt roligt att träffa mammas barndomstjejgäng. den ena har jag visserligen träffat väldigt mkt under åren. men dom andra två har jag inte träffat sen jag var jääätttee liten.

nattinatti alla gullhjärtan

Kommentarer
Postat av: jenny

mwn va trevligt Nikki :D Nästa gång får ja komma då ja inte har ngt att "passa".. ja klart ni ska med till Ullared o shoppa sig lite :)

2010-03-26 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu