dislocate

idag känner jag ju verkligen att jag älskar min kropp. NOT. haft ont i höften, mitt typ halvkrossade knä, ryggen och lederna ett bra tag nu. men är ganska rejält smärttålig så har gått och skjutit upp dt. då jag inte tycker dt finns nå direkta bra läkaren. som sagt, jag & sjukvård går inte riktigt ihop. men nu har dt börjat en ny på min vårdcentral. så tog tillfället i akt och bokade henne. och äntligen någon som lyssnar och gör nåt åt saken. tack & lov. dock var väl inte svaren jag fick så jäkla uppmuntrande. lederna kmr jag få stå ut med resten av mitt liv pga min tarmsjukdom. om jag inte opererar såklart. men i dagens läge är inte dt något alternativ. skulle vara för påfrestande psykiskt. sen kmr vi till mitt kära knä som har fått gått igenom allt för mkt under åren. och drog, tryckte och klämde. och allt kändes rätt rejält. sen säger hon att dt är svullet. och precis då smäller dt bara till i knät. vilket dt iofs brukar göra så jag bryr mig inte. hon blir typ totalt chockad. så ska och röntga först och främst. sen blir dt sjukgymnastik. också för höft & rygg. funkar inte dt, så blir dt ortopeden. vilket hon inte trodde kmr kunna göra så mkt. så annars blir dt (jag citerar henne) att snitta upp knät och försöka hitta felet. haha, jag började såklart asgarva när hon säger så. jag menar, vilken läkaren säger så?! haha, tycker fortfarande att dt är lite roligt. och för höften&ryggens del kmr vi pröva kortison sprutor om inte sjukgym. funkar. har tydligen en ganska rejält inflammation i höften. och ryggen trodde hon dt kanske kunde vara en nerv som ligger i kläm. alltså, jag säger bara yippie. kan vi kanske hitta några fler fel? just nu känns dt inte som dt. bara vänta och se nu då. så hoppas alla håller tummar&tår för mig nu. jag vill ju faktiskt vara frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu