I'm gonna find a way to make it without you.

alltså, jaha. vill bara skriva av mig här just nu. haha, men har ingen aning om vilka som läser så dt lär ju inte hända. men känner mig lite sisådär weird just nu. står i valet&kvalet på många saker. men så kan dt vara ibland.
vet inte riktigt vad jag ska skriva. för har inte hänt så överdrivet mkt. haha.

i lördags var iofs jenny & johan här. riktigt jävla trevligt. vi käkade god mat och drack vin. elr inte johan för han var ju tvungen att köra hem jenny sen. haha. men massa skitsnack och skratt vart dt iaf. dock var dt en viss person som vart lite väl dragen och låg på vårat hall golv och skrattade. haha, men dt är en annan historia vi inte drar här heller. men dt är nåt som verkligen måste göras om snart! jag älskar verkligen att träffa & lära känna nytt folk. ( okej, kanske inte första gången man träffas men, haha ) men speciellt när man lär känna folk man kan lita på, och känner att dt kmr vara en vän för en längre tid. inga jävla ytliga vänner.
sen på söndagen vart dt sundbyholm en stund och kolla på när söta bella i vårat stall skulle springa. tyvärr vart dt omstart och henns öronludd åkte ur. tror att dt kunde gått mkt bättre för henne annars. hon låg riktigt jävla bra till i första starten. pratade med ägaren efteråt, och han sa att hon har en tendens att får inte hon springa allt vad hon kan på en gång så skiter hon lite i dt sen. men så kan dt ju vara, kmr ju fler ggr.

sen resten av veckan har vart rätt lugn. stallet alla dagarna såklart. haha. mitt liv typ. sen bara softat. har faktiskt vart lite tomt här på kvällarna utan jenny. tihi. men hann visserligen med alla mina program denna vecka på dess rätta tider. haha. sen har jag tack&lov (håller fortfarande tummarna) fått bort en riktigt jävla ful ovana från min katt. elr, egentligen två, för den ena var att han väckte mig typ halv sex varje morgon. och den andra tar jag fan inte upp här, för den är hemsk nästan typ. haha. tur för honom att han är så jävla söt alltså.

nej, nu blir dt väl att dega en stund här, sen ut med söthund. sen tänker jag faktiskt unna mig daimglass. haha. äter verkligen typ aldrig glass längre. så dt kmr sitta redigt fint för en gångs skull. haha.


måste väl vara typ världens sötaste djur?! <3



you don't impress me much.


Kommentarer
Postat av: ida

söta oskar :D älskar hans face! miss u darling, jag vill också hem till dig och äta gott och dricka vin..

2010-03-19 @ 20:04:52
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu