play my song.

vet ni, sverige är ett land där man har rätt att uttrycka sina åsikter. trodde jag iaf. men tydligen får man inte dt om man har "fel" åsikt. jag blir så trött så dt inte är sant. sen att dt är val iår gör ju fan inte saken bättre. fast kmr ändå rösta på dt som känns bäst för mig, vad andra tycker skiter jag faktiskt i.

har inte vart i stallet idag, dt känns super konstigt. kanske dags att börja räkna och fundera på att skaffa en helt egen?! älskar tuff über mkt. så skulle antagligen fortsätta på henne så länge marie behöver iaf. haha. vadå, hade tre hästar varje dag i sommar. så två är ju lätt som en plätt. haha. imorgon är jag också hästledig. hm, kmr nog åka ut ändå. haha, jag klarar mig fan inte utan dom små söta djuren.

så idag vart dt bara att dega, vet inte sist när jag kunde göra dt. haha. sov till 13, upp och käkade lite. sen gick jag och la mig igen. haha. sov till typ 16. upp och pimla lite kaffe. sen vart jag tvingad att gå ut. haha. var tvungen att upp och handla lite, sen vart dt en pizza på dt också. riktigt najs. sen efter dusch och fix, har jag haft mys framför tv. men bra filmer osv.

snart är dt la dags att hoppa i säng och försöka sova kanske. ska nog somna in till Robin Hood. haha, bara för den riktiga går på tven nu, så vart jag så jäkla sugen att se disneys robin hood. älska disney filmer alltså. kmr nog aldrig tröttna på dom.



bjussar väl på denna väldigt hemska fyllebild. haha. | och en bild på mitt lilla hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu