what's going on?

jaha, var har jag gjort senaste dagarna då?! typ ingenting känns dt som. haha. alltså, mitt närminne suger. nu har jag setat i typ 5 min för att försöka komma på vad jag gjorde igår. men dt ända jag kmr ihåg är att jag var i stallet. men dt är jag ju varje dag så inte konstigt. vet fan inte ens vad jag åt igår. haha

idag har jag iaf vart hos marie och tittat på söta lilla Theo. fast han är inte så liten längre. dom växer verkligen fort dom små. men söt är han fortfarande iaf. hah. sen vart dt stallet iaf. och gissa vem som stod ensam ute?! jo, tuff såklart. alltså jag blir så jävla irriterad att dt inte är klokt. jag förstår fortfarande inte hur man kan lämna en häst ute själv?! jag menar, hur svårt är dt att skicka ett sms och fråga om man är på väg ut elr om dom ska ta in henne. tydligen jävligt avancerat. tycker inte man behöver ha en mobil om man inte är kapabel att skicka ett ynka sms. men justja, dt var ju inte nån av deras hästar. dom kan ju total glömma att jag kmr hjälpa dom med nåt hädan efter.

vart inge rida idag. tycker fortfarande dt är för mkt snö för att hon inte ska få stylt. eftersom hon inte har några sulor. men snart så. och dt behövs. hon är som en sprängladdning. verkar klia i hela kroppen på henne. stackarn. men vart att borsta & mysa lite iaf. hon älskar dt också som tur är. hah, hon gillar nog nästan dt bättre än att bli riden. haha. iaf om dt inte är på hennes vilkor. vilket dt i princip aldrig är. haha. hon måste ju lära sig att gå själv nån gång så. men har märkt senaste tiden att hon börjar bli sitt gamla "jag". vilket betyder en häst som är arg mot allt och alla. hugger ut från boxen så fort någon går förbi osv. hon var precis så i förra stallet där dt var mkt hästar & mkt spring. sen när vi flyttade blev hon som en annan häst. men dt är klart, nu har vi fullt stallt. vilket jag avskyr. massa hästar och människor. och sen en sak jag inte förstår, om alla hästar är inne, och dt är massa människor i stallet, varför ska man ha på radion?! alltså, nej, snart kmr jag typ kasta ut den där skiten. fine om du har på den när du är själv i stallet och så. men man behöver inte den när dt är massa andra ljud i stallet. usch & fy på sånna människor.

imorgon kmr iaf jenny hit på em. wiiho, som sagt. har vart väldigt tomt utan henne här på kvällarna. så nu är dt verkligen dags att fika och snacka skit.

justja, jag har typ haft ont i hjärtat ett par dagar nu. och nej, inte "hjärtesorg" utan har verkligen haft ont. och typ svårt att andas. alltså, dt är lite läskigt. satt och funderade över typ hjärtattack osv. men hallå, dt händer typ gamlingar?! borde iaf inte hända mig. men får väl se, idag har jag mått hyffsat. blir dt värre får jag ringa läkaren och höra. eftersom dt är bättre idag borde dt ju inte vara nåt. kanske bara stress elr liknande.




Kommentarer
Postat av: jenny

haha hjärtattack de är nog lugnt Nikki du är lite ung än tror jag!? Men tänk va läskigt ifall de skulle va de :O nej nej täna possitivt..



Ja idag kommer ja o pratar en massssa skit :D

2010-03-25 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu