i'm far too tired to fall asleep.

jag har kommit på en sak, jag kan nog inte skriva korta inlägg. haha. sak samma, för jag bryr mig inte. och jag tycker bättre om ett långt än sjuttielva korta. och ni som tycker dt är jobbigt att läsa för dt är för långt, skit i dt då. har iaf lärt mig göra lite mellanrum ibland, men dt är enbart för jessicas skull. haha, för annars skulle jag säkert skriva allting ihop. så jag hoppas innerligt du faktiskt läser jessica!

jag tänkte skriva om helt andra saker, som iofs säker kmr längre ner. men nu fick jag världens ludde-abstines.
har nämligen inte skrivit in alla födelsedagar i mobilen, så gjorde jag dt nu, så såg jag hans födelsedag.
inte bra, usch. jag mår både dåligt och bra när jag tänker på han. försöker tänka på allt bra, men bara för han inte är här så blir dt att jag tänker på allt dåligt. han bor lix i gbg, massa, massa mil från mig. inget man hälsar på varje dag direkt. bajs på dt. jag blir ledsen, sjukt jävla ledsen. jag gråter över honom allt för ofta. dt är sjukt, för dt är typ 1½ år sen han åkte. men en sak är säker, han är den bästa och min första och bästa kärlek. kmr aldrig att glömma han. saken är att jag vet inte om jag vågar att hälsa på honom, för tror allt kmr brista då. vet inte om jag kan titta på han utan att börja stortjura hysteriskt och sno med han hem. <3
vilket resulterar i att jag inte vet om jag kan åka ner till min bästa vän ida. dt är sjukt, men sant. för saken är, att om jag åker ner dit. så måste jag ju ta mig i kragen och träffa ludde och jag vet som sagt inte om jag klarar dt.
men dt får väl tiden utvisa, vilket kmr bli en låååång tid. hoppas nästan på att ida ska hinna flytta upp/hem innan.

min dag idag har iaf vart rätt tråkig. vart att gå upp tidigt, sen åka till köping för diverse ärenden & handla. jag verkligen hatar att handla i köping, för dom flesta, jag tänker inte säga alla. är totalt jävla inkompetenta elr skadade av alla jävla kraftverk/skitsaker där. usch. sen degade jag någon timme med kissen. mysigt värre. och sen ut till nästa odjur, haha. tufflan, vart inte mkt att göra med henne idag med tanke på att dt typ blåste storm idag. stallet ligger precis vid ett stor jävla åker. så blåser typ alltid, men idag var dt förjävligt rent ut sagt. och alla hästar höll med.

igår var iaf mkt trevligare & roligare för den delen. vaknade i skaplig tid, vill säga sisådär halv elva typ. haha.
var riktigt trött, sen segade jag lite. tills dt vart dax att åka till stallet typ halv två. men vad glad jag blir när man kmr ut till bilen som inte tänker röra sig ur fläcken. nej, dom har typ plogat in oss. prövar typ allt, till slut kom vi väl iaf loss. kom till stallet där jenny väntade på oss, fick jätte dåligt samvete eftersom jag inte tagit med mobilen, så kunde ju inte messa & säga att vi vart lite sena. sen vart dt i vanlig ordning massa skitsnack. haha.

sen skulle vi rida en lugn skritt tur backbaka. men dt tyckte uppenbarligen inte hästarna som var rädda för allt helt plötsligt. ingen av dom brukar vara rädda för nåt, visserligen vet vi ju att tuff kan fjolla till dt rätt ofta, men iaf. jäkla hästar, och till råga på att märkte jag innan vi skulle rida att tufflan börjat brunsta. åh, vad super härligt. så fort hon ser nåt som kan vara en hingst blir hon riktigt taggad. haha, sjuka häst säger jag bara. fast hon blir riktigt snygg när hon jagar upp sig lite och blir typ 160, haha. jag vet att man brukar säga "hon/hon blir typ 2m hög. men tuff är så liten så dt kmr aldrig hända.

efter hästeriet åkte jag & super snälla gulliga jenny ner till vetrinären med kissen. host, dt var dyrt. usch. jag älskar oftast mina djur, men jag gjorde fan inte dt då kan jag säga. gaah, vill inte ens tänka på dt.

sen när vi kom hem till mig hade mamma gjort ungsbakad fläskfilé & hasselbackspotatis. mums. så var att käka lite sen snacka ännu mer skit. haha, vi kan verkligen snacka alltså. riktigt trevligt och nästan för mkt skratt. haha.
men dt är alltid lika superskönt att umgås med västeråsare, så kanske därför vi hade så trevligt?! nästa gång blir dt både käk och ett par glas vin, vilket kmr resultera i ännu trevligare och verkligen ännu mer skratt. herregud säger jag bara. haha, jenny, du vet vad jag menar! haha.

sen gjorde jag en sak idag, och dt kmr hända saker både imorgon och i helgen. men dt får ni veta nästa gång jag skriver, annars orkar ni inte läsa allt.

so long sweethearts <3

(btw, varför kan inte jag skriva så långa rubriker som jag vill?!?!)




Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk att det är så länge sen vi vart av med våra prinsar. Känns som att det var bara några månader sen.. Snart två år.. :O sjukt. Önskar att man kunde spola tillbaka tiden <3

2010-03-04 @ 12:29:23
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu