Jaha, här sitter jag på lasarettet och dri...

Jaha, här sitter jag på lasarettet och dricker kaffe och blir mer och mer depp för varje minut. Det snöar och snöar och verkar aldrig ta slut. Jag vill verkligen inte ha snö. Funderar starkt på att emigrera till ett varmare land precis som fåglarna. Nästa år ska jag ha sett till att jag har lärt mig flyga. Snart hem och äta iaf. Vad har jag dock ingen aning om vad. Sen blir det ut till mirr, men fortsätter det så här så blir det faktiskt inge rida. Varken jag Elr mirr gillar ju nederbörd. Usch&fy. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu