colors.

borde egentligen skriva om fingret som jag borde gjort för länge sen. men orkar inte nu. '
för ska skriva en någorlunda snabbt inlägg faktiskt. ni får påminna mig att skriva oftare.

iaf den stora frågan är nu.... (tänk er trumvirvel)
ska jag färga håret som jag har nu, elr typ rött?
som jag har nu är ju typ mörkaste bruna, nästan svart. nyfärgat så har jag svart iaf en vecka.

jag tror jag kan ha rött, har haft dt förut, frågat många, och dom flesta tror faktiskt på rött. dock ska jag  inte ha nå jävla klar röd färg, utan normal röd färg. typ mot dt mörka.
är så sjukt sugen på en förändring. så om ni inte fattat innan så är frågan.

FÄRGEN JAG HAR NU, elr RÖTT?!?!?!






ps. tror ni dt går att färga rött från den färgen jag har nu? är ju nästan blond normalt (tror jag). och när jag färgar mörkt brunt behöver jag färga om rätt ofta. annars börjar dt gå mot dt såkallade normala. (vad dt nu är!)

btw, dt här var mitt 80:de inlägg ;D

Kommentarer
Postat av: Ida och William

röttt! :D sexi

2010-10-29 @ 23:30:26
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu