green.

vilken helg säger jag bara. haha. trevlig var den iaf. på fredagen var jag bortbjuden på mat hos e, mkt trevligt. blev ett par glas vin på dt. riktigt trevlig kväll. sen på lördagen bjöd jag över några stalltjejer på käk. kände mig skitduktig faktiskt. haha. speciellt när dom tyckte om maten också. vart en sväng och kollade läget på sarra senare. men var precis som vanligt. så drog hem till e och degade lite. trevligt dt med. så i söndags sov jag typ bara, elr nej, jag var ju duktig och tog mig till mirr och red en sväng. roligt när man känner att han blir mer och mer vanlig för varje gång! ska lägga in lite fler bilder på han nån dag också. tog flera superfina här i helgen.

i veckan blir dt hästar för hela slanten som vanligt, men bara härligt iofs. dock vaknade jag inatt av att vara supersnorig och ont i halsen. och dt har fortsatt hela dagen. håller tummar&tår för att dt inte blir värre, har varken tid elr lust med dt just nu.

sen har jag kommit på mig nu att jag måste försöka sluta med en dålig ovana. den dåliga ovanan heter " att ta kort på sig själv 05.30 när man är dyng" inte så smart. ett par dagar senare när jag inser vad jag gjort får jag ju iofs mig ett riktigt gott skratt. så får väl se dt från den ljusa sidan istället. haha.

nej, nu är jag riktigt trött, så avslutar inlägget här med ett väldigt vanligt & kort. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu