i just want you back for good.

precis så är dt jag känner just nu. tänk på dt.

hur som haver. red mirr idag, underbara, underbara häst säger jag bara. han var så fantastiskt fin idag. åh, alltså, jag blir så glad att jag knappt finner ord. han börjar komma tillbaka. känns extremt skönt. han börjar bli vanliga mirremurr. puss på dt säger jag bara.

sen har jag kommit på en sak jag har väldigt svårt för faktiskt. en sak som kan inträffa vid extremt många olika tillfällen. senaste tiden dt har hänt skulle jag nog inte ens kunna räkna på båda mina händer så.
att säga en sak, och göra en. alltså, alla gör ju dt nån gång mer elr mindre, inkl. mig själv. men dt är helt sjukt, varför gör man så?! helt sjukt egentligen. men sånt är väl livet, elr!? hah.

just nu så ligger min största fokus på mina djur, och framförallt alla "mina" hästar som jag tar hand om och rider. kan verkligen aldrig tröttna på dom. underbara djur. har verkligen lyckan att få rida så många fina hästar. är så extremt tacksam över dt. helt amazing. ibland har man riktigt tur?! elr kan dt vara så att jag kanske till en viss mån faktiskt vet vad jag håller på med? och att andra märker dt också??!! sen att djur är bland dt viktigaste i mitt liv går ju rätt fint att lägga till. hm, tål att funderas på va. hah.

just nu knallar allt på rätt fint, vilket känns riktigt skönt!

och dt här blir nog allt för denna gång, borde sovit för läääääänge sen. men tanke på att jag vart upp alldeles för länge nu. iaf om man räknar med extremt lilla sömn jag fått senaste dagarna. och måste upp relativt tidigt imorgon, så jag hinner ringa kära KFAB och klaga lite.

snyggaste "biffen" <3


Kommentarer
Postat av: Kärve

Sv: Tack, känns skönt med lite positiva svar. Jag tror också vi kommer klara det galant, hästen är ju helt underbar! jag längtar verkligen till den dagen vi får hämta hem honom så vi får gosa med killen igen, för gosigare häst har jag nog aldrig träffat..

2010-10-21 @ 00:56:41
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu