magic hands.

jag tror jag mår rätt bra nu. elr nåt iaf. haha
som dt känns nu trivs jag nog med dt mesta.
som jag skrivit förut, så är faktiskt min stora fråga, ska jag typ vara helt jävla hets och flytta tillbaka till v-ås?! elr ska jag ta dagen som den kmr och om ett tag flytta till en annan stad?
som förut så står jag fortfarande i valet och kvalet. kan vara dt som gör att jag blivit kvar.
är så jävla trött på både kungsör och v-ås överlag. självklart tar jag för givet att mina vänner i båda städerna som läser detta absolut inte tar åt sig. för jag älskar er otroligt mkt vare sig jag bor här elr i japan. har ni en gång blivit mina vänner och kommit in i mitt hjärta stannar ni där för evigt!

helgen var iaf sjukt skön! tack brudar för denna helg. lika skön och underbar som vanligt. vi får då alltid in både skratt, gråt och lite ilska. dt är rätta takter. men blir ju mest massa super sköna skratt! så jävla najs! älskar er allihopa! ni är sjukt underbara människor som jag trivs med och vet att jag alltid kan vara mig själv.

sen är dt ju hästarna, har faktiskt blivit dåligt med ridning denna vecka hittils. men blir så ibland, speciellt när vädret är kasst, och en själv inte direkt ligger på topp. men dt blir ändring resten av veckan och nästa vecka. helt klart, alla har vi våra dåliga stunder lix.

är iaf sjukt glad över en sak, dt är att min bästa barndoms vän irene. (typ för mig min kusin, fast vi inte är dt på riktigt, men fanimej nästan) hon ska vara så jävla sjukt härligt bästa snäll och följa med mig på krogen på lördag i köping. bara för min stora kärlek. haha elr nåt. (jockiboi) ska dit. jag typ dör och dreglar innombords. och han kmr lix hit? till vadå, småstäderna. min dröm. så vi ska sitta där, och ha roligt, men tanke på att vi aldrig vart ute tillsamans sen vi vart myndiga, vilket är alldeles för långt tid. så vi ska faktiskt först och främst mysa, sen ska jag dregla lite fint över han. haha. men dt är som sagt en helt annat femma. haha. får la se om man träffar nån man känner.

nej, nu får jag sluta skriva för idag, och jag ber om ursäkt för ev. stavfel osv. då jag är så trött att jag typ somnar sittandes.

därför säger jag nu, nattinatti alla hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra Torsdag! :)

2010-10-21 @ 03:27:31
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/
Postat av: Ida och William

men flytta hit vettja :D willi saknar dig ju!! jag med såklart <3

2010-10-21 @ 20:34:53
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu