8.

du äcklar mig så sjukt jävla mkt alltså. titta inte på mig, tala inte med mig. ve&fasa, usch&fy.

stallet idag. fint väder. tur dt. gick helt okej.

irene & jocke & vovvarna kom förbi en stund. trevligt, trevligt. fast min gamla tant blivit bitter och vägrar lära känna nya hundar. tur att dom inte bryr sig. vart lite trevligt skitsnack iaf. skitskönt att ha fått upp kontakten igen.
precis som vanligt, som vi aldrig slutats umgåtts. vi gled ju ifrån varandra där ett tag när både flyttade osv. sånt som händer.

nu ska jag nog strax hoppa i säng & iaf försöka sova. höften är total paj igen, knappt kunnat gå idag. så får väl se om man kan sova. nattinatti.

 

världens bästa kissekatt får stå för bilden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu