flower power.

pånyn gick super bra idag. mkt glad på henne. och mkt glad på vädret också. var riktigt skönt att rida i solen.
red iofs rätt kravlöst, lite volter, skänkelvikning och runt, runt. haha. men hon gick så klockrent, och gjorde allt jag bad om. super påny ibland.

imorgon blir dt iaf att äntligen rida mirremurr. åh, vad jag har längtat efter den skrutten. kmr förhoppningsvis bli super mysigt. hoppas bara på fint väder så.

lördagen var helt okej iaf. fick min försenade present av lisa då också. som var superduper bra. för typ 3 -4 år sen fick jag ett halsband av henne som jag bara älskade. använde dt typ jämt. dock hade jag oturen att dt gick sönder förra året. vågade inte berätta för lisa först. haha, inte för att dt var mitt fel att dt gick sönder. men iaf. men gjorde dt för typ 2 månader sen när hon frågade varför jag aldrig använde dt längre. och sen nu i lördags, hade jag turen att få ett exakt likadant. om jag vart glad elr?! nu kanske ni typ tycker, åh, vad tråkigt att få samma sak igen. men nej, dt var dt iaf inte för mig. vart verkligen skitglad.

vill bara sticka in ett grattis till sofia här också, rökfri i 16 dagar. keep it up honey.

nu tror jag inte jag har så mkt mer intressant att skriva. ska försöka komma ihåg att skriva imorgon när jag ridit mirremurr.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu