the king.

var ute och hälsade på världens bästa mirremurr igår. han har blivit hingst igen tror jag. riktigt busig & hel knäpp.
menmen, tror nog att hans vanliga jag kmr tillbaka så småningom. ska iaf börja rida han nu iaf 2 dagar i veckan.
känns super kul! är en bit att åka, men dt är dt fanimej helt klart värt!
världens bästa arab! och världens bästa ludde rumpa! <3


tuff är fortfarande typ galet busig och glad. funderar på om nån typ smygfodrar henne med havre elr nåt. haha
idag red jag iaf ut med fanny & pegasus. jätte mysigt. först ut och klättare lite. sen gick vi till grusplanen och red lite dressyr. tuff är riktigt trevlig att rida på där. hon gick så jävla fint alltså. inte haft den känslan med henne på länge nu. dock var dt lite siochså med galoppen. var roligast att köra huvudet rätt upp och hoppa fram och försöka resa sig i varje galoppfattning. får se om dt blir bättre imorgon, ska dit då igen.
tycker denna vårbild är lite sötful! <3


kom på nu att jag haft riktigt fullt upp i flera helger nu, och flera helger framöver. haha
helgerna som vart har både vart bra&dåliga. men livet går ju vidare för dt.
nu satsar jag på helgen som kmr. då jag ska fira världens bästa lisa gunnari.
sen första helgen i okt, så ska jag vara barnvakt på lördagen åt erik, hundra år sen sist. blir nog super mysigt.
sen den 9, tror jag dt var, så ska jag med sussie på tävling. blir nog trevligt.

nu tror jag inte jag har så mkt mer att säga, mer än att jag tycker faktiskt kungarna av tylösand är riktigt roligt, till skillnad från alla andra som dt verkar. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu