time.

hm, nu hoppas vi på att detta funkar.
mitt första tidsinställda inlägg. har vart så grinig så jag vägrat fråga någon hur man gör.
men se där, jag klarade ju dt iaf! ( förhoppningsvis)

men dock behöver jag hjälp med en annan sak, har försökt fixa jätte länge men går inte.
när man går in på min blogg har jag reflekterat över att min visningsbild, inlägg, kategorier och länkar
ligger typ 10000 mil ner på min sida. och vad jag än försöker med blir dt ingen ändring. och saken hör
till att dt var inte så här förut, utan då var "normalt". allt typ högst upp på höger sidan.

så frågan är nu, hur gör jag för att fixa tillbaka dt?! antingen om någon är jäkligt bra och förklara hur man gör,
eller om någon är så snäll att den till och med att fixa dt till mig. skulle bli super happy iaf!
bara att säga till. tihi


Kommentarer
Postat av: Magdalena

hihi söt-oskar

2011-03-16 @ 13:54:03
URL: http://varldsvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu