Och så var deklareringen klar för detta år...

Och så var deklareringen klar för detta år också. Sent ute som vanligt, men i år hittade dom ju tydligen mitt konto nr. Vilket tyvärr dom enligt dom själva missat att skriva i tidigare år trots jag skickat in det flertal ggr och ej bytt. Så i år när jag bara får tillbaka världens skit summa. ( visst, jag är glad så länge jag får tillbaka och inte behöver betala tillbaka. ) så ska jag tamefan få tillbaka det innan midsommar elr vad det nu är. Tack och lov för sms bloggning nu när Internet vart lite väl ledset pga av dåligt väder. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu