tsssss...

har absolut inte haft blogg torka, har dock hänt så sjuuuuukkkt mkt saker!
både bra & dåliga, även väldigt skumma saker. men, det är sånt som händer ibland.

ska ta mig en dag i veckan och försöka skriva ihop allt i lite korta drag iaf.

men är ju även en sisådär liiiiten fördel att ha tid att sätta på detta underbart sega internet.

men, det kmr, det kmr!

idag har det iaf inte hänt nånting i princip. typ haft en slappdag och legat i sängen och tittat tv hela dagen.
men höjdpunkten var iaf att jag prata i telen med en gammal kompis jag varken sett elr hörts med på evigheter.
så det var riktigt trevligt, och nu ska vi även försöka bli lite bättre båda två att hålla kontakten uppe.
alla sorts relationer ska vara ömsesidiga ur min synvinkel så.

men nu blir dt att hoppa i säng och glo på lite sex and the city tror jag!


soooo looong.



om jag ändå kunde hitta lite färskpotatis så jag kan göra denna underbart goda potatissallad ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu